فائزون | کلمات کلیدی
نتیجه جستجوی کلیدواژه:سردار شفائی
فائزون

انقلاب اسلامی امروز قلب تپنده جهان اسلام است

فرمانده سپاه سلمان گفت: امروز انقلاب اسلامی قلب تپنده جهان اسلام است که نه‌تنها ملت شریف ایران بلکه قلب جهان اسلام را به تپش واداشته است.

فا

جامعه امروز نیازمند نقش‌آفرینی مادران شهداست

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: جامعه امروز ما به‌شدت به نقش‌آفرینی مادران و پدران شهدا و همچنین پهلوانان عزیز نیاز دارد.

فائزون

عقلانیت جریان مقاومت در طوفان الاقصی قابل‌ستایش است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی عقلانیت جریان مقاومت طی روزهای گذشته در عملیات طوفان الاقصی قابل‌ستایش است.

فائزون

عملیات فلسطینیان آغازی برای نابودی اسرائیل است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: عملیات فلسطینیان آغاز حرکت جبهه مقاومت برای نابودی اسرائیل است و ان‌شاءالله به‌زودی شاهد آزادی مردم فلسطین خواهیم بود.

فائزون

سپاه از ابتدای پیدایش به روز بوده است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای پیدایش خود به روز بوده است و امروز هم این ویژگی در مجموعه وجود دارد که این جای مباهات دارد.

فرمانده سپاه سلمان

همه ما در قبال انقلاب مسئولیم

این چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی ایران سرشار از مجاهدت‌های ملت قهرمان ایران در اثبات حقانیت مسیر انقلاب بوده است.

دانش آموزان

افق دید خود را نسبت به آینده روشن کنید

فرمانده سپاه سلمان گفت: افق دید خود را نسبت به آینده روشن کنید؛ برای خود هدف خوبی را قرار دهید و با شعار ما می‌توانیم در راه هدف حرکت کنید.

شفائی

امنیت و آرامش کشور مدیون ایثار شهدا است

فرمانده سپاه سلمان گفت: امنیت، آرامش و پیشرفت امروز کشور مدیون ایثار شهدا و صبر خانواده آنها است.

فائزون

شهید حجازی در هر جایگاهی قرار گرفت منشأ برکات ارزشمندی شد

فرمانده سپاه سلمان گفت: شهید حجازی ولایت‌مدار و تکلیف پذیر بود و در هر جایگاهی که قرار گرفت منشأ خیرات و برکات ارزشمندی شد که امروز می‌شود ثمره اخلاص در کار ایشان را دید.

شفائی

اسلام با فرهنگ شهادت پیروز شده است

سردار شفاهی گفت: اسلام با توجه و اهتمام مسلمانان به فرهنگ ایثار و شهادت توانسته تا امروز مقابل دشمنان بایستد و همواره پیروز میدان باشد.

فائزون

برای تحقق اهداف باید به سیره شهدا اهتمام ورزیم

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: خواهران و برادران و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت فرماندهان ولایت در گام دوم انقلاب مطالعاتی را از همه ما دارند و فرامینی را صادر کرده‌اند شک نداریم جهت تحقق اهداف عالی و فرامین مبارک باید به سیره شهدا اهتمام ورزیم.